Påskafton


Precis som gårdagens namn så var det en mycket lååååång fredag, humöret var inte alls på topp. Men idag är det nya tag som gäller och det känns redan betydligt mer lättsamt.
Påskhare
Vaknade upp  på morgon och Påskharen hade även varit till oss, tänka sig! Han tyckte nog vi var värda ett påskägg. Annars brukar det väl främsta vara barnen som får massa godis och på köpet blir hyperaktiva en hel dag. Nu är det våran tur!

Är på väg in i duschen, dags att börja rotera så man tar sig ut en sväng. Ska gå en sväng på stan och kika lite.

Firar vår ettårsdag idag så ikväll hade vi funderingar på att gå ut och käka något gott och ta ett glas och bara ha det lite mysigt på invit. Får väl se om folket tillåter eller om det är fullknökat.

Nå dags att kila. Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: sara

grattis sandra och petter på 1-årsdagen



sara

2009-04-11 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!