Efter ytterligare en dag


Kom precis in från stadens gator, blev fönstershopping idag, har man tur så resluterar det till att man hinner tänka till en extra gång. Gäller att ha koll på läget i alla fall! Kanske hugger man det nästa gång man går förbi.

Sitter och tittar på berget av kartonger i vardagsrummet, ska jag orka packa idag? det är frågan..

Kerstin ringde precis, ska ta bilen och åka iväg en sväng till Lerbäcken och hämta lite grejer, då slipper jag eländet en stund till i alla fall.

Pratade med mina brudar idag inför valborgs, här ska bli partaj!
Är så kul att Ingela är hemma över sommaren nu, ska försöka ta igen en massa tid som gått förlorad nu när hon varit och jobbat söderöver. Hon är alltid så sprudlande vilket smittar av sig,har saknat dig jätte mycket vännen! Det var så kul att pratas vid idag, kände nästan av tårarna, glädjetårar :-)

Ja å ingela
En gammal bild på oss

Ska börja gå till bilen nu, ha det bra så länge!

                                                                                                                                                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!