Lägenhetsgrubbel


Sitter och myser i soffan med filten uppdragen över näsan. Ute är det grått och trist så får se vad den här dagen har att erbjuda.

Var och kikade på en lägenhet igår, faktiskt inte alls dum. Var dock en lukt i lägenheten vilket jag inte har någon direkt bra erfarenhet av från ett tidigare boende. Det var visserligen en gammal lägenhet medans den här är  nyrenoverad. Nya golv, nya vitvaror, rätt nytapetserat och renovarad toalett med kakel och klinkers. Hade inte bott någon i lägenheten på ett tag så hyresvärden sa att lukten kunde komma från vattenlåsen men jag har svårt att inte bli fundersam, det var något vi tänkte även i den andra lägenheten, men,men. Ja, jag vet, jag är nojjig.

Ska och kika på två andra lägenheter idag kring 5 tiden. Ska bli kul. Hoppas verkligen att vi snart kan få några kvadrat större.
 
Dags för kylinventering, milda ner kurret lite...




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sandra. vilken fin blogg du har, kul att få lite inblick i ditt och petters liv. ni verkar ha det så bra tillsammans. och vilken söt baby, men sicket knäppo som står och gör tummen upp för pizzan. vi hade jättekul när ni var här så kom gärna snart igen.

sara

2009-04-08 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!