Återblick



Western Farm

Som jag sa tidigare, några bilder från gårdagens kvällsröjj på Western Farm. Very nice :-)

Nu åter till tv:n och Fantastic Four. En film som man sett tidigare men som fortfarande funkar fint en söndag kväll som denna. Har precis lugnat sig ute. Varit ett riktigt åskoväder med dunder och brak. Får se om den tog med sig svalare väder. Tycker fortfarande att jag anar ett dovt muller. Återstår och se om vi lyckas se klart kvällens film eller om kontakten till tv:n måste ur igen.

Godkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!