Ett kalas senare


Då var vi hemma igen. Landade i soffan lagomt till kvällens So you think you can dance. I morgon är det arbete som står på schemat så det får lov att bli en hyffsat tidig kväll så man är fräsch i morgon. Börjar dock inte förrens elva så det blir ändå lite sovmorgon men det straffar sig med att istället jobba stängning men det må så vara.

Har fyra dagar kvar att jobba innan lite ledighet då vi har planerat att åka söderut till Stockholm och Göteborg. Vilken ordning vi tar det återstår och se. Har varit inplanerat länge och nu ska det äntligen bli av. Som grädde på moset bestämde vi oss för att åka ner tillsammans med några kompisar för några veckor sedan men så fick vi plötsligt veta här om dagen att dom hittat en bil i Stockholmstrakten och att dom tänkt åka ner tidigare. Kändes jätte tråkigt men vad kan vi göra? är bara att gilla läget. Så nu blir det att åter sätta sig på flyget själva istället men jag är övertygad om att det också blir kanon. Och förmodligen blir det dessutom lite extra mysfaktor ;-)

Men mer om resplanerna vid ett senare tillfälle. Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!