Godmorgon Lördag


Idag blev det en riktig sovmorgon men fortfarande känner jag mig väldigt seglivad. Håller på att samla energi för att orka in i duschen men det känns mest som att soffan blir allt mer bekväm :-P
Borde ta vara på dagen. Solen letar sig in genom fönstren och graderna är behagliga. En powerwalk runt sjön är det minsta man kan begära. Hur långt man kommer återstår dock att se.

Vidare så måste jag bli bättre på att ta med kameran eller nää egentligen bara ta fram kameran! Har blivit slarvig så det ska bli ändring på det.

Ska ta och försöka sätta fart på benen nu, fastnat vid So you think you can dance. P är redan klar så jag ligger långt efter. Suck! Ibland önskar jag att man bara kunde trycka på en knapp så dagens jobbiga morgonbestryr hipps vipps var avklarade. Men nu är fallet inte sådant så det är bara att gilla läget och ta sig i kragen.

Cya when we cya, bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!