Kalaset ikväll :-)


Nu är kvällens första flaskan sprättad och partymoodet går sakta men säkert uppåt. Har börja få till kalufsen, det blir en lockig variant, kvällen till ära! Tro och hoppas på en riktigt bra kväll men vad skulle vad annats skulle det kunna bli när vi ska dit ;-P

Det blir att dra en sväng till Lisa på svartöstan som har fördojja innan vi ska in i det riktigt vimmlet. Om en liten stund dyker fylletaxin upp, eller njaa... iaf P's pappa som ska köra oss dit ;-)  Kalasstämningen närmar sig med stora steg.

Gårdagens kalas verkar ha varit glest befolkat och de flesta ur våran vänskapskrets var mer taggade på lördagen.. Jag hoppas vi gjorde rätt beslut, men för sent att ångra för nu har tåget redan börjat rulla! ;-)

Wish us luck and vi ses i dimman mina damer och herrar! Skål :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!