Nybäddat


Hittade ett par enkla fina sängkläder i vitt satin på stan idag, inte alls dumma. Mjuka och sköna. Kommer sova gott i natt hehe :-) Hade nästan gett upp hoppet och besämt mig för att gå hem och titta om jag hittade något på Internet istället men så plötsligt låg dom framför näsan på mig.

Sängkläder


Det var ett steg i vårat hemma-fixeri. Vi ska försöka göra ett ryck och så småningom få fixat till samtliga rum med de sista detaljerna. Har liksom inte tagit oss för så mycket utöver dom största måstena sedan den hemska inflyttningen men nu tror jag att vi har fått våran återhämtning för att orka ta oss ann det. 

Energi-nivån har definitivt varit högre idag än igår men hamnade åter i svacka efter stadsturen så även denna kväll har varit lugn och kommer förmodligen också fortsätta så.

Men nu tillbaka till Without a Trace. Godkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!