Godmorgon alla i bloggträsket


Sovit gott? Det har jag. Speciell fram till morgontimmarna då någon lutigkurre började härja med vad jag tror en gräsklippare utanför fönstren. Lyckades trots det somna om en stund till. Nu däremot har jag just gjort mig frukost och sitter och kikar lite på dumburken.

Planerna för dagen är ganska oklara, har inte riktigt hunnit så långt. Ute är det kanonväder och galet varmt så inne lär man väl inte sitta i alla fall. Har jobbat och varit tvungen att befinna mig inomhus allt för många fina dagar nu så den början till bränna man hade en gång får man anstränga sig ordentligt för att se nu. Hade inte varit dumt att befinna sig på en mysig filt vid vattnet där det fläktar lite lagomt och ta emot dagens uv strålar och bara njuta. Men,men nog om det, återstår och se vad som händer.

Nu ska jag stoppa tandborsten i munnen och börja rotera så klockan inte hinner bli så mycket innan man tar sig ut genom dörren. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Petter

Det var någon galning med en motorcykel som drog typ två varv runt huset i fullkarriär som lät på morgonen!! :/

2009-08-04 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!