Gubbar bland molnen


Nä den här dagen blev det ingen ordning på och fantasin flödar ungefär på samma sätt som energin finns i kroppen. Inte alls med andra ord... Efter många om och men fick jag mig den välbehövliga duschen i alla fall och när jag väl kom ut så hade P gjort lunch åt oss. Knaper stekt bacon, makaroner och sallad.

Lunch
Givetvis var det dom hjärtformade gurkskivorna som smakade bäst :-) Små saker kan verkligen förgylla vardagen, glöm inte det. Tack Honey!!

I hopp om att få lite mer gnista efter lunchen fortsatte jag med att föna håret trots att kroppen strängt sa ifrån men det dröjde inte länge innan P hittade mig liggandes på hallgolvet som en klubbad säl. Jisses vad skönt det var hehe. P däremot fick sig ett gott skratt.

Så småningom blev jag klar för en liten bilfärd, lite luft måste man ju ändå få tänkte jag. Gjorde dock inga underverk, snarare tvärtom. Men det var ett gott försök. Dröjde inte länge innan jag kom på mig själv använda den fjuttiga energi jag hade till att försöka skapa figurer av molnen haha. Var rätt intressant faktiskt. Det var gubbarnas eftermiddag idag :-P

Nu har vi precis fått i oss lite middag och ingen energi har uppkommit så jag antar att jag inte måste upplysa er om att det blir en mycket lugn lördagskväll.

Vad ska ni hitta på?





Kommentarer
Postat av: Fian med glass

Så vackert snyft =)

2009-08-16 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!