Hemma på min gata i stan


Nu är jag äntligen framme efter drygt 1 och en halv timmes bussresa. Är så där lagomt kul att åka buss men det börjar faktist vara väldigt länge sedan nu så jag ska inte klaga. Känns bara riktigt skönt att vara hemma igen.

Blev en lunchdate på Myggan tidigare som avslutning på visiten i Kalix. Åt en jätte god kycklingsallad. Något annat som också är utöver det vanliga är deras kycklingtoast men den håller vi oss än så länge fortfarande ifrån. Sådana onyttigheter håller vi inte på med ;-P

P slutar 22.00 så det är inte länge tills han är hemma nu. Längtar efter min lilla sötkorv hehe. Kvällen i övrigt blir väldigt lugn, känner mig jätte trött. Gör mitt bästa för att inte somna framför Sagan om Ringen, Härskarringen, som går på tv ikväll. Tycker dom är riktigt bra och snyggt gjorda filmer.

Men nu ska jag dra filten lite högre och bara vara. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!