Mot stadens gator


Tog en rejäl sovmorgon på morgon. Kanske inte så konstigt med tanke på hur jag kände mig igår. Idag är formen bättre men inte tipp topp. Vaknade upp med hemsk värk bakom ögonen men den har som tur var lättat. Ska göra ett försök att komma i ordning idag. Ställa mig framför spegeln och beskåda en inte allt för vacker syn. Ojoj vad jag ser trött och härjad ut. Nå ja det är tur att det finns hjälpmedel sådanna gånger så det helst kan bli lite bättre.

Ska åka in en sväng till stan och kika på bla Hemtex. Är ute efter några nya fräscha sängkläder som kan ta fram lite lyxkänlsa i sovrummet, gärna vita med lite blankt mönster. Tror det skulle göra sitt etersom rummet nu känns lite mörkt enligt mitt tycke. Om inte annat tror jag att det kan bli snyggt.

Har glömt berätta att den inplanerade resan blivit inställd, om inte annat framskjuten. Känns jätte tråkigt, hade verkligen varit kul att få komma iväg lite och bara rå om varandra och hälsa på Jonas och några andra kompisar nere i Götet. Vågar dock inte chansa att inte vara på hemmaplan till veckan då jag eventuellt får höra från ett jobb där det är ganska snabba ryck. Skulle kännas jäkligt att missa chansen bara för att man inte är tillgänglig just då. Så, så ligger det till. Men det kommer fler chanser.

Ska bege mig på spegeln så vi kommer iväg. Dom stänger ju så tidigt på söndagar. Vi hörs senare!





Kommentarer
Postat av: Fian med glass

Låter spännande, håller tummarna :P

2009-08-16 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!