Än en gång har man lyckats


Nu har middagsgästerna både varit och farit. Är inte så ofta man träffas så där tillsammans så det har verkligen varit jätte trevligt. Det ätbara fick bra betyg vilket var skönt. Var lite nervös ett tag då jag av bara farten pressade i vitlök i oljan som jag skulle röra om mina hemmagjorda klyftpotatisar i eftersom P:s pappa inte är något stort fan av det men efter att han som första man utbrast Åh vad goda potatisar, kunde jag äntligen andas ut igen. Jag tror dock att jag skymtade en liten skeptisk min när dom kom in i vitlöksodören men det visade sig att smaken var bättre än lukten som tur var :-)

Middag

Dags för lite tårtrester ;-) Godkväll!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Såg riktigt gott ut :)

2009-07-17 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!