Hotell Nilsson och Gnottarna


Sitter och borstar tänderna samtidigt som dagens första blogginlägg skapas. Befinner mig fortfarande på Lerbäcken, blev en övernattning här efter många om och men. Främsta orsaken var att lilla Lova gärna ville sova hemifrån en natt, men det är ju sånt bus som sommarloven verkligen är till för. Sagt och gjort, våran natt spenderades här på Hotell Nilsson tillsammans med Lova efter en fartfylld kväll. Den lilla 7-sovaren vaknade först kring halv elva på morgon så att vara uppe med tuppen var inget man behövde oroa sig över men det blev en ganska sen kväll igår efter allt knas med videon som inte villa spela upp varken Toy Story eller Anki och Pytte. Så efter många arga tankar blev det istället Gnottarna med flammig bild som vi började våran insomning med.

Har krubbat plättar och vattenmelon till frukost och nu inväntar vi dagens besiktning kl. 15 vilket står närmast på schemat! Därefter får vi se vad dagen har att erbjuda.

Dags att gå och spotta, munnen skummar snart över. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Malin

okej men måndag tisdag kanske passar bra för fröken?=)

2009-07-02 @ 19:37:13
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!