Hemma från Mjölkudden


Kom in genom dörren för ett tag sen, hälsat på Ulrika en stund som hade gått utanför ramarna och bjöd på Bragokex med ost när det tydligen inte var så fett i kylskåpet vilket inte alls var så dumt faktiskt.

Har just krubbat med Sebbe, fick bli rester från gårdagen, kyckling med ris och sallad. Ska åka iväg på bingo ikväll hehe. Har skurit upp en full bunke med vattenmelon som vi ska sitta och snaska på medan nuffrorna rullar och i pausen. Hoppas givetvis på storvinst igen!

Dags för en alvedon, huvudet värker. Undra just vad det är som rör sig i luften, kanske åska? Sover skit dåligt med. Men,men nog om det. Ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!