Rivstart!


Det blev snabba ryck när jag slog upp ögonlocken och tittade på klockan som visade någon minut innan elva. P började jobba 11.30 vilket inte syntes på honom där han låg i godan ro bredvid mig och drog långa andetag. Stackarn fick studsa upp och i illfart gör det han skulle. Han åkte för ca en kvart sen så i tid kom han i alla fall.

Är det bara jag som tycker att söndag är en ganska trist och seg dag? Det känns som om hela vårat avlånga land ligger och är bakis, fast vad vet jag det kanske dom är så här dagen efter veckans höjdpunkt. Nä men ni förstår säkert vad jag menar. Men,men får se vad man hittar på en dag som denna, funderar på att gå ut och traska en runda bla. Kanske att det jämnar ut sig lite med träningsvärken från gårdagens massage. Känner verkligen att det är muskler man inte andvänt på ett par år men till lika är det som samtidigt lite skönt att få våndas lite.

Nå dags för dagens tandpolering. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!