Saturday today


Än en gång blev det gröt till frukost och jag känner mig redo för vad som komma skall vilket vi än så länge inte riktigt har koll på. Sitter med varsitt frågetecken i soffan och diskuterar olika alternativ även om det kanske inte är någon märkbar skillnad från någon av de andra dagarna. Men,men det ger sig nog det är ju trots allt lördag. Vad ska ni hitta på?

Saknar mer och mer dom bortklippta centimetrarna för varje gång jag tittar mig i spegeln. Att dom aldrig kan lyssna på vad man säger eller hålla det dom visar. Nä då klipper dom först det dom ska och sen innan det är färdigt med urklippning osv så ligger ytterligare 5 cm av längden på golvet. So annoying

Dags att göra sig klar, vi hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!