Segt som tuggummi


Då var dagens arbete avbockat, tack och lov. Har inte varit en alltför fartfylld dag, tiden har stått stilla och det har knappt varit några kunder och såklart strålande sol utanför. Men och andra sidan hade jag nog inte heller tillbringat dagen på stan om jag hade fått välja.

P har varit ledig och passat på och polerat upp bilen lite så nu blänker den som en nyputsad spegel, dock så har vi inte tagit tag i skadan ännu men det kommer väl.

Träffade Sara, Niklas och Tyra som hastigast tidigare innan vi åkte från Lerbäcken. Brudarna ska stanna och hälsa på i några dagar medan Niklas däremot måste åka vidare hem till Umeå för att jobba.

Sitter nu och tar det lugnt i soffan och bara njuter av lugnet medan den nyblivna pappan efter många timmars stöttande tagit en powernap i sängen. Sussi och den nyfödda tösen däremot återhämtar sig fortfarande på BB. Grattis till er, önskar er all lycka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!