Nya modeflugan??


Då var det dags igen, rise and shine! Bockat av frukosten, blev dock inte gröt som de var tänkt eftersom P hällde i sig en liter mjölk som också var den sista innan jag hann blinka. Så skadan var redan skedd :P Blev mackor och proviva istället. P gnäller över ont i skallen och själv känner jag mig som en annan PMS-kärring. Känns som att de dåliga humöret har kommit för att stanna... helt utan anledning.
Sunglasses
Är det bara jag som inte riktigt fattar poängen med dessa nya modeflugor i alla möjliga kulörer??
- Nej tack, persienner har jag hemma.

Ser ut som att Sebbe ska komma på besök, om han lyckas få bukt på beslutångesten nu när jag avböjde från att sätta mig i bilen och hämta upp honom. Ska han cykla eller ta bussen det är frågan.

Vi hörs senare, ha de fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!