Ut med det gamla, in med det nya


Det blev en tupplur tidigare och fort gick det. Hann knappt landa med huvudet på kudden så sov jag och skönt var det. Mindre skönt var det väckande samtalet från P men det räddade förmodligen nattens sömn. Har nu ätit en s.k. middag, lite senare än vanligt men här är det inte mycke som följer det normala mönstret när vare sig det gäller det ena eller det andra hehe.

Fick ett samtal från EM idag, dom har fått in våra nya sittdynor och kuddar till soffan. Tänka sig- dom är inte direkt kända för att vara snabba men aldrig ska man sluta förvånas. Blir att hämta dom här senare i veckan. Hoppas på bättre lycka denna gång.

Soffan
En bild på eländet. Ser lite extra tråkig ut utan prydnadskuddar och annat piffpuff. MEN dens rätta jag

Någon annan än jag som tycker att en s.k. kvalitetssoffa inte ska se ut så här redan efter 5 månaders användning? Nersutten, noppig och dun som kommer ut. Ja, måste jag säga något mer..? Som tur är, är kriget vunnet och vi får nya grejer.


Ska återgå till tv:n. Ha de gött! Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!