Fjäderlätta ögonlock


Godmorgon hur står det till? Natten har varit skaplig, vaknade dock och hade riktigt ont i magen men efter en timmes plågande gick det som tur var över och jag kunde somna om så för ovanlighetens skull känner jag mig ganska utvilad. Morgonrutinen är nu avbockad och Days of our Lives är slut och jag ska börja röra mig in mot köket och fixa gröt till frukost.

Sitter och funderar över Sussi och Janne som ska ha bebis här i dagarna, undra om det har hänt något? Nä säkert inte, då hade jag nog fått det lovade sms:et men kan inte låta bli att då och då ägna en tanke åt dom och tycka att det är lite spännande. Tyckte så synd om Sussi när jag ringde för några dagar sedan och fick veta att hon låg i feber, stackarn. P kände sig inte lite skyldig när han hörde det eftersom han låg och snörvlade och huttrade hemma hos dom helgen innan. Nå det blir nog bra.

Dags för frukostkrubb, Hej så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!