Det nya tillskottet


Hej vänner! det blev sent igår. Klockan sprang iväg innan regnet upphörde så istället för att utsätta mig för skyfallet väntade jag tills P slutade och kom hem med bilen. Åkte ner till stan och gick på några butiker och mötte sedan upp Jan banan och gick vidare till frissan så grabbarna kunde bli av med lite kaluffs. Det blev dock bara Janne som fick sätta sig under saxen trots att Luleå ska vara det mest frissörtäta staden till ytan men ingen hade tid för P så han har åkt iväg nu på morgon istället. När väl Janne var nystylad åkte vi vidare till Sunderbyn och BB för att hälsa på Sussi och Lillan.

Sussi&Lillan
Den lille var jätte gullig med söta små bulldogsväck uppe på huvudet och bak i nacken. Hon hade inte riktigt vuxit in i skinnet ännu men det kommer. Vibratorn var det inte heller något fel på :-)

Efter visiten på BB åkte vi in till stan igen och gick på bio, såg Harry Potter och Halvblodsprinsen men ingen av oss tyckte att den var någon riktig höjdare. Själv har jag aldrig varit något stort Harry Potter fan utan har mest sett dom för att man "måste". Men just den här var extra platt och det hände inte så mycket. Men,men nog om det.

Efter bion blev det raka spåret hem och borsta tänderna och sedan sängen och nu har precis lite morgontv avbockats inför dagens äventyr. P kom precis in genom dörren igen, får se om han har något hår kvar. Ska äta frukost och sedan göra oss i ordning för dagens äventyr. Ska bla möta upp Sussi och Janne en stund innan dom äntligen får åka hem till sitt. Därefter blir det nog Lerbäcken och träffa Sara och Tyra lite.

Måste kila. Vi hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!