Halvt orkan


Idag blåser det som bara den, började i natt någon gång vilket inte gick att missa då vi hade sovrummsfönstret på glänt och vinden letade sig friskt in till persiennerna som har levt sitt egna liv största delen av natten. Av två onda ting blev det till att försöka ignorera skallrandet så gott det gick och istället behålla en behaglig rumstemperatur vilket också kan vara anledningen till värken jag slåss mot nu. Åh andra sidan kan jag ha legat konstigt men ska knapra i mig en värktablett och se om det hjälper.

Ska koka mig gröt till frukost och om värken vill ge sig ska jag ta en promenad in till stan här senare för att fördriva lite tid när P är och gör rätt för sig. Kanske kika in på Åhlens och haka på Sofia hem när hon slutar. Men vi får se hur dagen artar sig.

Jag börjar med frukost, Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!