En sexuell besiktning


Jaha då var första arbetsdagen avklarad, ja för några timmar sen men har varit och käkat middag och suttit och photoshopat lite så jag hade inte glömt er, känner mig bara lite trött för att blogga. Kvällens första gäsp är gjord för flera timmar sen.

Sitter och zappar runt bland kanalerna och fastnade precis på tv 3 och programmet Sex education. En brittisk serie som tar upp just sex. Just nu ligger inte allt för läckra killar och fläker ut sig för några könsjukdomstester. Varför fortsätter jag titta är frågan?? Mer skrumpna blir dom inte.

Blir en rätt tidig kväll för att ladda upp batterierna inför morgondagen, börjar dock inte lika tidigt som på morgon, får två extra timmars beautysleep- SKÖNT!

Ska återgå till tv:n. Natti, natti med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!