Trögsuget :-P


Sitter och smuttar på en väl så frusen men god bärsmoothie och samlar nya krafter innan det är dags att göra middag. Ute var det var det riktigt varmt, nästan lite tryckande värme men ändå skönt. Medans nivån i glaset sjunker sitter jag och zappar runt bland kanalerna och just nu är Tyra Banks i rutan. Blev så jäkla seg och ögonlocken börja kännas som två tegelstenar. Zzzz..!

Är dags att börja rotera innan det är för sent och chansen till middag och en social kväll är passerad. Kram på er!



Vad tycker ni om årets sommarplåga?

Själv tycker jag den är lite svängig men som med alla andra låtar så spelas även den sönder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!