Dripp dropp


Kom just ut från duschen, ska skjutsa P till jobbet, var inge vidare väder idag. Regnet öser ner. Ska möta upp pappa som ska överlämna nå biljetter och sen ska jag åka vidare till Kerstin, Sara och Tyra och se vad dom pysslar med en dag som denna. En sak vet jag i alla fall, att ute lär dom inte vara.
Hoppas det klarnar upp här senare så man kanske kan gå ut och traska en sväng och bränna lite onyttigheter som man stoppat i sig under resan.

Tillbaks till piff puffet och skönhetsmasken, på återseende!




Kommentarer
Postat av: Petter

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1190772/What-squeak-Daring-mouse-whos-boss-scares-leopard-steals-lunch.html



Där har du den söta lilla råttan som delade krubb med Leoparden =)

2009-06-11 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!