Efter en natt i hus på hjul


Klockan blev mycket igår och ögonlocken var tunga när vi stannade vid Tunnebro så det blev sängen direkt och inget godnatt inlägg. Nu däremot är sömnen bortgnuggad ur ögonen och vi sitter i bilen på väg till Sundsvall. Efter att vi hämtat bilen delar vi på oss och Jag och Petter kör på egen hand hem till Luleå medan mamma och pappa förmodligen hakar efter lite med husvagnen.
 
Sitter och ska lösa Sudoku, om hjärnan har hunnit komma igång är dock en annan fråga men det duger som lite  tidsfördriv i vart fall.

Vi, vi hörs senare. Åter till hjärngympan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!