Hemma från en trevlig utekväll


Både mat och dryck smakade mycket bra och inte för att tala om efterätterna. Efter maten gick vi ut på uteserveringen, diggade med en galen trubadur och filade på sångrösten. Helt plötsligt sjöngs Ja må hon leva och folk runt omkring sjöng med och applodera medan mamma som inte hade någon som helst aning om detta fick ställa sig upp på sina nu 50 åriga ben och visa vem hon var.

I morgon bär det iväg till färjan igen, gösses vad veckan har sprungit iväg, snart står man hemma på sin egen gata i stan igen..... Men först några timmars sömn. GODNATT!


En tillbakablick från resan kommer i bilder vid ett senare tillfälle då jag landat vid min ordinarie dator.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!