In a good mood


Idag känns det mycke bättre än igår, sen att det slutade bra kan jag inte förneka. Har just lindat handduken runt huvudet och ska strax fixa nå frukostkrubb. P är ledig idag men ligger fortfarande på kudden, det gick segt för honom på morgon. Men jag tror han är på G upp snart. Ska åka iväg till EM och "kriga" lite om soffan, byta ut skostället på Wika och sen får dagen utvisa resten. Hemma ska vi då inte vara i alla fall.

Dags att föna och fluffa till kaluffsen lite. Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!