Tisdag lr?


Känner mig alldelens dagvild, får alltid fundera på vad det är för dag men det är väl när man går hemma dag ut och dag in så tappar man tillslut kollen eftersom det inte har någon större betydelse. Men,men..
 
Har tagit paus i skönhetsmasken för att jag blev så otroligt varm, var tvungen att gå ut på balkongen och tänkte att jag passar på att skriva några rader samtidigt.

P har ganska nyligt cyklat iväg till jobbet, Sebbe är i duschen och jag står eller i alla fall stod framför spegeln. Ska åka iväg en sväng på storheden och uträtta några ärenden och sen funderar ja på att gå ut och promenera en sväng.

Dags att återuppsöka spegeln. Vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!