Himlen har öppnat sig


Den här gången hade vädergubbarna inte fel, det regnar galet mycket nu. Har öppet balkongdörrarna och får ha tv:n betydligt högre än vanligt för att höra vad Bones och gänget säger i rutan. Maggan är på besök ikväll.

Nu börjar nog Sara och Tyra närma sig Umeå, det blev lite hastigt och lustigt när vi var och skulle vinka av dom vid perongen då dörrarna plötsligt stängdes då vi var in och hjälpte henne med grejjerna. Fick kasta oss på dörren för att hinna av innan tåget började rulla men nu är det gjort i alla fall.

I morgon är det måndag igen, undra just vad man ska sysselsätta sig med?? Ytterligare en jobbfri och ensam vecka. Nå vi får se. Ha de gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!