Fullspäckat


Det blev en heldag med brudarna igår, det fanns liksom ingen lucka för att blogga. Vädret var kanon och vi stekte i solen,  drack smoothie, gick på stan, var och käkade och sen på kvällen satt vi oss i bilen och körde 8 mil norrut till Kalix. Umgicks ett par timmar och slocknade sedan kring 2 med en duns.

På morgon känner jag mig bakis, känns som att det varit en lång natt av hårt festande men icke sa nicke. Det enda som kan ha framkallat huvudvärken i dricksväg är väl den lilla tekoppen vi drack innan sängen. Jag visste att det var dumt gjort hehe.

Idag är det ännu varmare än igår och man kan skatta sig lycklig om det råkar fläkta till en sekund eller två eftersom det inte är den minsta tillstymmelse till blåst. Har precis hällt i mig en balja med vatten för att palla med ytterligare en dag i hetta och känner mig nu redo för dagens bravader.

P kommer ikväll, är bjudna till Maria, ska sitta och tjöta, äta lite lättare mat och eventuellt ta oss en fristående. Men mer om det senare.

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!