Party party :-)


God eftermiddag! Har just kommit hem från en liten handlingstur inför kvällen, det bästa köpet blev helt klart kartongen med piggelinglassar som kommer resultera till helt otroligt goda och sommriga drinkar. Ska iväg på fest hos Karro och Jocke i Bredviken, Sussi och Janne plockar upp oss kring 17 tiden. Tanken är att grilla, spela fyllekubb, dricka massa alkohol och umgås, JA jag tror och hoppas på en mycket trevlig kväll!

Ska strax studsa in i duschen så det bara är till att putsa fjädrarna och ruffsa till kaluffsen lite när det börjar närma sig. Orka stressa! Men av någon anledning lyckas man ju ändå tro att man har all tid i världen och så råkar man plötsligt titta på klockan och inse att OJ jag har nog lite brottom, ganska mycket brottom och så får man likförbaskat springa fram och tillbaka och ha hjärtat i halsgropen för att hinna. Om man någongång skulle lära sig! 

Ni får ha en trevlig lördagkväll om vi inte hörs något mer förän i morgon, KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!