Godafton hur står det till?


Här är det fint, kom precis hem från en rätt harmonisk arbetsdag. Var jag och Emelie på skönhet idag, vart rätt lugnt men ändå till att göra så timmarna har rullat på bra. Det är lustigt vad mycket man hinner se och vad för människora man stöter på under en dag egentligen, och andra sidan utgör just dom/det en rätt stor del av arbetsdagen och gör att ingen dag är den andra lik. Idag var det en dag som lutade mer åt det intressanta hållet.

Världen är suddig, måste göra något åt syrebristen, sitter och gäspar och ögon fylls av tårar. Herregud sitta på det här viset en lördagkväll!? Ska gå ut och ta en nypa luft.

Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!