Utflykt till Fårön


Idag har jag varit dålig på att uppdatera, tyvärr är det fler än jag som slåss om datorn. Var ett riktigt jäkla blåsväder ute på Fårön, kanske inte så konstigt eftersom man befinner sig vid havet men ibland kändes det nästan som att man skulle lätta. Själva Fårön i sig tyckte jag inte var så speciell men det var kul att se på alla raukar och den fina utsikten.

Raukar
Raukar- Stenar som formats av naturen


SItter nermyst framför tv:n och äter ost och kex och ser på den galna stjärnkocken Gordon Ramsey, han säger verkligen vad han tycker och tänker, helcrazy snubbe men rätt rolig att titta på.

Hur har ni haft det idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!