Sagt och gjort :-)


Ja mina vänner, det var inte bara skryt tidigare. Tammetusan att ja prickade in en utav storvinsterna =-) Satt med ett nummer kvar länge, nummer efter nummer ropades upp och givetvis tänkte jag, Jaha nu är det kört. Åttonde nummret gick och en bil tutade för bingo. Fan tänkte jag och skulle just till att riva av bladet men så ropar snubben i högtalarna att nä det var tyvärr fel och fortsatte med nr 21, MITT nummer! Jag och P tittade på varande någon millisekund innan vi fattade att ja faktiskt hade vunnit och Petter la sig på tutan medans jag gjorde ifrån mig ett glädjevrål så folket i bilarna på sidan om hoppade av skratt. Tyvärr var vi två så jag fick dela med en annan lycklig men 5000:- är inte dumt det heller. Sen att det hade varit ännu bättre med 10000:- är en annan sak. Jag åkte då hem betydligt rikare än vad jag kom dit. Det tog riktigt länge innan glädjeruset la sig som en mycket omtyckt och nöjd känsla. Den som skrattar bäst som skrattar sist! Bilbingo kanske inte direkt ger vuxenpoäng men vet ni vad!? Det struntar jag i.
Hur mycket har ni vunnit idag?? :-P

Bingo!!
Lucky number Twenty One

Sitter och ser på NCIS, fortfrande lite uppskruvad efter den otippade vinsten. Ännu ett jobbigt fall ska lösas av Jethro och gänget. Ska dra filten över näsan. Natti, natti! 




Kommentarer
Postat av: Malin

tjena gullet:P grattis till storvinsten, hörrudu har jag missat något eller har ni flyttat niu?=)

2009-06-16 @ 10:39:24
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: Malin

vad härligt=) en fika låter inte helt fel, jobbar du mycket nu i sommar? har ni köpt lägenhet eller hyr ni?=)

2009-06-16 @ 12:21:56
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!