180 graders vridning


Jag glömde berätta något på morgon, kanske inte så spännande egentligen men igårkväll var det ganska kul. Jag och P gick och la oss hyffsat tidigt men var inte trötta så vi låg och svammlade och snacka strunt ett bra tag och ingen hittade som den där sköna ställningen för att somna. Helt plötsligt säger jag: Undra om vi skulle skaffa en ännu större säng så vi kunde ligga åt vilket håll vi ville, till saken hör att vi redan har en dubbelsäng. Äh utbrister P och säger att varför skulle vi inte kunna göra det ändå och började vrida på sig? Nu låg vi plötsligt tvärs över sängen istället. Det hade kunnat vara skönare för i mitten gick det liksom upp en kulle vilket inte hamnade på något direkt bekvämt ställe så efter en stund kom jag fram till att det kändes som om vi var och campade och sov i tält på ojämn mark. Fortfarande pigga tittade vi på varandra och vred oss nu ytterligare 90 grader så att vi låg med huvudet i fotänden och det kändes genast mer bekvämt men ändå annorlunda. Längre kom vi inte, där somnade vi som tappra campare i en hög, 2 gånger 90 grader från varvet runt men natten blev till slut bekväm :-)

Alla sätt är bra utom dom dåliga!!

Ska på bilbingo ikväll, kanske lite pensionäraktigt men ändå som trevligt, hade tänkt slå till på storvinsten, nå åtminstone pengarna tillbaka. Återkommer med vinstsumman ;-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!