Guld, silver eller brons?


Då var det färdigvickat på höfterna för ikväll! Vad tyckte ni om kvällens avsnitt?
Vi fick smaka på Laila och Tobias Jave och Quickstep, Morgan och Helenas Slowfox och Quickstep och sist men inte minst Magnus och Annikas Rumba och Tango.
Var det rätt par som gick till final? lr vem tycker ni skulle ha lämnat Let´s Dance?
Själv tycker jag nog att rätt par lämnade tävlingen, tyvärr så kostade det programmets joker men deppa inte ihop, David Hellenius är kvar, kan inte låta bli att skratta åt hans sjuka kommentarer.

Så, ska det bli muskelknutten eller guldbaggen som tar hem segern? Ja det återstår och se, Nästa vecka samma tid och samma kanal.

Nu har jag ätit fruktsallad så det är på väg ut genom öronen, blev ingen liten skål! Inte gjorde grundningen av tackosen det bättre heller. Ojoj lär ha ätit för en vecka framåt.

Nå nu ska ja mysa ner mig en stund i soffan innan det blir sängen. Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!