In love


God morgon cupecakes!

Här görs det inte många knop, funderar på att gå ut en sväng men skulle behöva hinna studsa in i duschen med innan Jonas kommer här lite senare efter en arbetsintervju.

Hujja har suttit och tittat på små luddiga gullungar, blandrasvalpar. Mamman är golden retriver och pappan lapphund och vad kan man säga I´m in love!
Det är svårt det här med hund! Man blir ju ganska låst men det börjar kännas som om det kan vara värt det för en ny familjemedlem. Har länge velat skaffa hund men det är viktigt att tänka igenom mer än en och två gånger. Man kan inte bara skaffa hund för sin egen skull och en valp kräver framför allt mycket tid. Dom små liven är leveransklara vecka 14 så ska ta oss ytterligare en funderare, nå nog om det.

Dags att börja rotera om jag ur huvudtaget ska hinna med det ena eller det andra innan Jonas trillar in.

Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!