Snabba ryck


Blev en promenad runt sjön på morron, sedan hem och duscha, hann precis rycka åt mig handduken så ringde Kerstin och frågade om jag skulle hänga med till Kalix med henne, Roland, Lova och Lukas. Sa att det kanske skulle bli lite stressigt med tanke på att jag inte befann mig i varken det mest färdiga eller torra laget men dom drog fötterna efter sig lite så jag hann med.

Är hemma hos päronen nu, varit ut på promenad nummer två med Rizzo och har precis slängt i mig kombinerad frukost/lunch. Mamma sitter och skriker inne i vardagsrummet, hon har tippat på travet. Kom igen då! Nåå!! Galoppera inte,Snabbare, Helevete, pust och stånk, Yees!! ja ungefär så låter det. Galet exalterad hehe..

Snart kommer nog Jonas, skulle ta 14 bussen från Happis tidigare när ja pratade med honom, han var ut och vinglade igår, fastän han höll hårt på att det bara skulle bli EN öl.. Mm just det, men vem trodde de!

Blir väl hemfärd igen på nån timme, så vi hörs mer när ja är hemma igen. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha! Så var man indragen i din blogg!!!!

Ska bara upplysa dig om att det gäller inte bara pengar, utan en helsikes massa ära och prestige.

Som ensam kärring i tippargänget måste man ju hävda sig till varje pris.Det gäller nästan livet!!!!!!!

Kram på dig och sov gott!

Ska förresten bara tala om att ditt sista toabesök hemma tog exakt 4 minuter.18:20 till 18:24. Hi,hi!!

2009-03-21 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!