Trött kväll


I eftermiddag var vi på Interkakel och kakelhuset och tittade på klinkers och kakel inför toarenoveringen i renoveringsobjektet jag nämnt tidigare. Vi ska få uppritat olika förslag på badrum från båda ställena i 3D format, får dock vänta några dagar eftersom dom inte hade tid att rita upp dom idag. Ska bli kul och se! Får hoppas att det inte stegrar iväg allt för mycket i pris bara, alla vet ju att badrumsrenoveringar inte brukar vara det billigaste. Nå det återstår och se.
Hoppas att mäklaren ringer i morgon, hon är såå dålig på att höra av sig vilket kan gå en på nerverna!!!

Efter operation badrum åkte vi till Lerbäcken, där blev vi bjudna på lasagne, gott, gott.

Nu blir det soffan och bara ta det lugnt, känner mig jätte trött, precis som om nån sugit ur all energi. Fick sån huvudvärk med så blir nog en hyffsat tidig kväll. Sen sängen Zzzz...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!