Uppe med tuppen


Varit på informationsmöte på ams på morron, så där lagomt roligt stället de där. Hade önskat att dom hade haft bättre saker för sig än att tvinga folk att söka jobb i hela Sverige och framför allt jobb man inte vill ha eller inte har behörighet till. Politikernas bestämmelser är vad man får höra när det tas upp vilket det gjordes ganska hårt idag av ett gäng killar som inte var så nöjda. Ganska roligt att höra hehe, man är inte ensam om att tycka att dom nya direktionerna är helt flängda.. Nå nog om det.

Nu blir det frukost och sen ut i solen, önskar att man haft en skoter tillgänglig. Det hade varit en perfekt dag för det och så med lite matsäck och grejjer men man kanske får nöja mig med en prommis ut till Gråsjölören istället. Nå det återstår och se. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!