Klubbad som en säl

Gokväll!

Idag blev det en rejäl sovmorgon, gårdagen tog på tok för mycket energi och är ganska svårsmält. Känns verkligen som en förlust. Visst har man blivit lite besiken över att det inte blivit något av tidigare lägenheter men det går inte att att gemföra med den här, en sån guldklimp i vårat tycke hittar man inte ofta.
Har pratat med konsumentombudsmannen idag eller i det här fallet kvinnan och enligt henne gick det som alla vet inte rätt till. En stämmning är svår men hon skulle kolla runt och prata med lite folk för att se hur man skulle kunna gå "runt" henne för en eventuell anmälning i alla fall. Nå nog pratat om det.

Kom precis hem från Lerbäcken, har ätit och surrat lite strunt. Nu ska jag kika lite på tv och sen vid 22.00 blir det till att sätta sig i bilen ut till Kallax, ska hämta upp Jonas som kommer från Götet....Nu, åter till TV:n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!