Åter på banan ;-)


Efter hela fem dagars uppehåll så är jag tillbaka, jag förstår att ni saknat mig!

SkurhinkJa mina vänner, ni undrar vart jag hållit hus de senaste dagarna. Då kan jag tala om att jag agerat städkärring i dryga 5 dagar, med andra ord inte något att vara avundsjuk över. Känner mig kräkless på allt som har med städning att göra, inte för att jag någonsin har haft städning som någon favoritsyssla men sk flysstädning, kan det bli värre??
Det lär dröja lääänge tills nästa gång, men ack så skönt det är att se reslutatet växa fram och äntligen börja se ljuset i tunneln som man i början inte trodde fanns.. ÄNTLIGEN KLAR!
Blod,svett och tårar är nu genomlidet

Mitt i all kaos hämtade jag Ingela från busstationen i torsdags och vi började visiten men att besöka gröna konsum, det var ju trots allt valborgs och den inplanerade festen på fredagen skulle bli av. 
Grabbarna fick agera grillmästare, det blev fläskfile, kroketter,vitlöksbaugetter, sallad, fetaost, potatisallad och mycke annat gott! Bilder kommer sen.

Majbrasa
Vad vore valborgs utan den traditionella Majbrasan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!