En helg senare


Roligt att ni tycker lampan är läcker, kan rekomendera den lilla butiken Annorlunda där den är köpt, en butik som säljer spännande och annorlunda inredningsdetaljer, presentartiklar & mode designprylar. Kika in om ni har vägarna förbi, jag bara älskar den!

Sitter och myser på altanen, solen skiner och det är riktigt varmt, provar P:s föräldrars nya loungemöbler, inte alls dumma, ska också skaffa oss en mindre grupp till balkongen hemma.

Igår blev det en shoppingtur och vårmässa i Skelefteå, mässan var dock ingen höjdare. Väl hemma blev det Robinson och hemmabak. Köpte små söta muffinsformar som ser ut som rosor på Åhelns och så här blev resultatet.

Muffins




 















Rosmuffins









MYCKET SMARRIGT!!











Har förflyttat mig in igen, stora fluffiga moln drog över oss, skulle inte ha varit så snabb att skriva om solen, det misstaget gör man allt för ofta. Färdigsolat för idag ser det ut som men man det var skönt så länge det varade!

Dags att börja sätta något i kistan, kurret har blivit allt tydligare. Ha det toppen!






Kommentarer
Postat av: Fluffe

Vilka tuffa muffins, sådana kan man skryta med =)

2009-05-10 @ 22:02:55
URL: http://neuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!