HIPHOP & RnB


Blev en tidig morgon, i natt har en täpp näsa dominerat så kan tacka för att man har munnen att andas igenom, öronen är inte heller särskillt roliga, känns lite som att jag befinner mig i en tunna.

Sitter och ser på Vakna med the voice, Jacob avlägger precis sin Rap Attack, idag om Josefin Crawfords alla parkeringsböter, fredagens höjdpunkt hehe.

Usch fick precis ett samtal om remissen till tandläkaren, genast la den obehagliga känslan sig bekvämt över mig. Jag ryser! Ska dit på tisdag och göra en undersökning och fylla i lite formulär men nog pratat om det, förhoppningsvis blir inte den här dagen förstörd.

Får se om man tar en promenad lite senare om det lättar lite, ser ut att bli fint väder idag med.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!