Skönhetsfavoriter- Just nu!


Make up


Biotherm Aquasource Non Stop
är en fuktmättande ansiktskräm. Just denna är för en normal/kombinerad hy. Den gör huden skönt mjuk, smidig och återfuktad och ger huden både energi och lyster. En fuktbomb alltså! smörjs in på väl rengjord hy och kan användas såväl morgon som kväll.
 
Lancome, LA BASE. En underbar makeup primer från Lancome som är grunden för underlaget och används efter ansiktscreme men före foundation. Den jämnar ut huden, förminskar rodnader, gör att porerna syns mindre och ger en vacker lyster. Den ger inte bara en vackrare hud, den ser dessutom till att din foundation fäster bättre och håller längre, och vem vill inte det?

Lancome, Teint Idole Ultra
är en av Lancômes bästa foundation, i mitt tycke. Den ger en slät och smidig hud och ett matt och långvarigt resultat, TROTS en svettig kväll på krogen eller en promenad i sommarvärmen. En foundation som är luftig, täcker naturligt och perfekt utan att det blir en "mask" känsla. 

Diorshow, Iconic. En maskara med silikonborste, jag bara älskar den. Böjer, lyfter, separerar samt ger volym och längd, allt i ett. Absolut en storfavortit!

Nouba, ögonskugga. Lös multiprodukt med fint skimmer som finns i olika färger, just denna heter SPICEGOLD och är en av mina favoriter, jag kommer helt klart glänsa ikapp med solen och annat bling bling i sommar. Funkar även perfekt tillsammans med en mörkare skugga vid sotade ögon. Använd den som ögonskugga, highlighter över kinder eller dekolletage, väldigt användbar med andra ord.

 Detta var några tips för skönhetsmasken, skulle för mig vara svårt att klara sig utan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!