Söderport


Idag har vi varit innanför murarna i Visby, så otroligt fint och idyllen är helt annan än vad man är van vid. Här förenas historia och nutid i en unik välbevarad miljö och ger nästan lite utomlandskänsla och är enligt mig en attraktiv stad.

Söderport
Söderport

Gotland
Kan inte låta bli att beundra utsikt och vyer


riddare
Några riddare under en studentkortege


Uteservering
Vad vore sommaren utan uteservering!? :-)


Lite småbrända efter dagens gassande sol har vi nu bunkrat upp oss framför tv:n med chips och godis, här är det risk för att man rullar fram innan kvällen är över men vad tusan, vi har ju semster!

Vad har ni haft för er idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!