Back on track


Nu har jag varit en värdelös bloggerska ett tag vilket jag är medveten om men jag har haft mina anledningar, tanken är att bli bättre nu, mycket bättre!

Har inte gjort många knop sen sängen, kikat lite på tv och suttit och klickat mig runt på några bloggar. Det är dags för mig att uppdatera min egna lite, JAG VET! det gäller bara att få tummen ur men det kommer så småningom, var sak tar sin tid :-P

Igår hälsade jag på Ulrika, riktigt trevligt! Var och kikade på storheden och sedan tog vi en promenad i det fina vädret. Om man ändå kunde få slippa skoskav, nu börjas det. Få se vad det blir för plåsterkonto det här året...?  Någon som har en mirakelmetod att rekomendera?

Hämtade sedan Elsa från dagis, väldigt go och glad unge, dock med humör men det hör väl till. Förstår inte hur man orkar vara så aktiv hela tiden? Att inte sitta still en sekund i onödan. Hon gjorde kullerbyttor s.k "bytta" i soffan, tränade klara färdiga gå vilket blev gå, gå gåååå! gick runt med storlek 39 på skorna och undra när dom skulle passa osv, man kan inte låta bli att le.

Elsa


Nu ska jag gör mig i ordning, måste ut i solen och göra en energipåfyllnad. Vad ska ni göra idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!