Pulsen har gått ner, njuter av fredagkvällen


Nu var man nerkurad i soffan, fullproppad med tacos, magen känns som en tunna men vad gör man inte när det är såå gott? Peter Settman är i rutan, inga favoritartiser ikväll men helt duglig fredagsunderhållning.

Idag fick vi med oss 240 liter planteringsjord hem, dock inte jag som besitter dom gröna fingrarna, snarare inga fingrar alls när det gäller sånt men man kan ju inte vara bra på allt! Sedan blev det inhandling till middagen, byte av en lampa och givetvis är den obligatoriska caffé latten avbockad.

Kristallkrona

Den här kristallkronan är det vi har bytt, tyvärr. Vi fick oss en ny men man hade önskat att den hade varit färdigmonterad. VILKET TERAPIJOBB! Till och med personalen på Annolunda där vi köpt den sa lite fint i samband med att vi drog kortet att det kunde vara risk för skillsmässa om man inte kunde konsten att behålla lugnet och andas emellanåt, varenda arm och varenda kristall ska nämligen sättas på sin plats så det tog sin lilla tid, kanske är tur att vi inte är gifta, inte ännu i alla fall hehe. Lika bra att vänta tills dessa prövningsmoment är avklarade :-P  ...DAGS FÖR MONTERING NUMMER TVÅ

Godkväll med er, ha en fortsatt trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Fia

Wow! Vilken häftig lampa, tuff, antar att den är värt besväret. ;)

2009-05-08 @ 21:25:47
URL: http://neuskas.blogg.se/
Postat av: Fia

Varför bytte ni den till att börja med förresten? :)

2009-05-08 @ 21:28:08
URL: http://neuskas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Snygg! :D

2009-05-08 @ 22:40:10
Postat av: sara

jättesnygg. synd att ni inte kunde komma men vi saknar er och hoppas på nästa helg

2009-05-09 @ 11:41:00
Postat av: Anonym

jättesnygg. synd att ni inte kunde komma men vi saknar er och hoppas på nästa helg.

2009-05-09 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!